Koliko hrvatski kupci cijene dobar i estetski ugodan namještaj, možda najbolje pokazuje zadovoljstvo kojim je na našem tržištu dočekan dolazak međunarodnih lanaca kao što je JYSK. Naravno, jednom osvojeno povjerenje kupaca treba znati sačuvati, a koliko je uspješan JYSK-ov nenametljiv ali prodoran marketing, odlično pokazuje upravo JYSK katalog (uvijek dostupan ovdje, s važenjem 17.04.2025). Dolazeći pouzdano u dva izdanja (standardne i proširene ponude), ovako dizajnirani katalozi rijetko će iznevjeriti očekivanja kupaca. Bez pretjerane bombastičnosti ali s jasno sortiranim proizvodima i često nižim i primamljivijim cijenama od konkurencije, JYSK katalozi pokazuju kolika je važnost profesionalizma u promociji.
Konačno, ne tražimo da nam vjerujete na riječ: online, katalozi su ne samo dostupniji nego ikad, već i pomažu u zaštiti okoliša. Zato prihvatite naš izazov i zavirite u JYSK katalog Travanj 2025; obećava zaista mnogo za malo vremena koje traži.