Osnivač JYSK-a, gospodin Lars Larsen, ovu je poslovnu priču započeo već daleke 1979. godine u gradu Aarhusu u Danskoj (prvotno pod imenom JYSK Sengetøjslager). Konkurenciju je tvrtka uspjela prestići neočekivano brzo, proširivši se prvo diljem Danske, pa od 1984. kroz Njemačku. Danas JYSK prodavaonice možemo naći skoro u svakom kutku Europe, uključujući i našu zemlju. Čak oko 2.800 JYSK trgovina je aktivno u 52 zemlje, uz 24.000 radnika i promet od skoro 4 milijarde eura. U Hrvatskoj prve trgovine otvara 2009., nastavljajući širenje do danas.
U kategoriji Dom i vrt zaista je malo usporedivih ponuda, a svaki JYSK katalog novi je udžbenik iz uspješnog pristupa kupcima; pristupa koji prirodno proizlazi iz tri načela trgovine JYSK: skromnost, temeljitost, poštenje.
Trgovine JYSK naći ćete u svakom dijelu Hrvatske; Split, Zagreb, Rijeka … su samo neki od gradova gdje su smještene JYSK poslovnice, a bit će korisno znati da se njihovo radno vrijeme kreće obično od 9 do 21 sat (uz varijacije). A ako kojim slučajem ni ovako raznovrsna ponuda ne uspije ponuditi željen artikl ili cijenu, uvijek preostaje mogućnost pregleda ponuda drugih trgovina, kao što su Bauhaus, Comet, Dormeo Home, Elgrad, Emmezeta, Fero-term, Harvey Norman, IKEA, Lesnina i Mima namještaj.
JYSK akcije što ih donose JYSK katalozi nesumnjivo su efikasni i brzi način pregleda ponude, ali što se tiče sistematčnosti, službeni web, na adresi jysk.hr je ipak nezamjenjiv. Osim pregledne kategorizacije proizvoda i jasno predstavljenih trenutno aktualnih popusta, kao posebnu zanimljivost treba istaknuti službeni blog, kao i povremene specijalne ponude (poput isprobavanja madraca), inspirativne članke i iskustva zadovoljnih korisnika. Kupcima se također nudi i opcija „Click&Collect“, a naročito briga za štedljivost kroz akciju „Uvijek najniža cijena“. Na kraju, tu su i sve druge informacije koje mora imati svaka trgovina koja drži do sebe: uvjeti i način plaćanja, dostave, garancije, mogućnost kontakta, moguća otvorena radna mjesta i drugo.